DiKauLaH AnUgeRaH TeRiNdaH DaRi YaNg MaHa ESA

DiKauLaH AnUgeRaH TeRiNdaH DaRi YaNg MaHa ESA

Isnin, 16 November 2009

SaaT BeRPaNtaNG

ikan haruan!!!! alamak.....x lalu nk mkn tiap2 ari...tp pikir nak cepat baik....kene telan gak la....sedap2 gak lauk org dlm pantang ni kan...minum pun just air suam ngan milo je....teringat mase sblm aku dihantar blk kg....my hubby yg sediakan lauk utk aku...kdg2 je aku tlg masak....kene oprate mcm aku nie xleh nak buat kije berat2 sgt mak aku kata tp aku ni jenis malas nak mengharap org lain buat utk aku....usia izz 4 hari pn aku dah mula mandikan die....BERANIKAN diri je mase tu...
time kat kg plak,sian kat mak aku.....sejak aku berpantang kat rumah mak aku nie die terkejar2 blk dr kedai....mak ayah aku buat bisnes jual brg keperluan dapur n brg basah je...bile blk je dan2 trus mskkan lauk utk aku....biar aku x lapa mak kata....BERUNTUNG ade mak mcm tu kan :-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan